Historie KOHLMAN & HAŠEK, a.s.

2015 - 2016

Upevnění pozice dovozců použité dopravní techniky z Velké Británie. Navázání kontraktů s dalšími pojišťovacími aukčními domy, rozšíření dovozů young timerů a veteránů, spojený s pojištěním vozidel během přepravy nad rámec CMR pojistky, kontrakty se sběrnými sklady pro svozy vozidel, jejich uskladnění a následné naložení na naše kamiony, v případech, že nelze vůz naložit přímo. 

2012 - 2014

Rozšiřujeme klientskou základnu pro sběrnou službu ČR - Velká Británie a ČR - Španělsko.

Rozšíření firemní flotily o nové tahače s emisní normou EURO 6 a nákup dalších dvoupodlažních plachtových a skříňových /frigo/ návěsů.

2011

Novinka - kupujeme tahače s dvoupodlažními návěsy pro spuštění projektu sběrné služby mezi ČR a Velkou Británií. Připravujeme zázemí pro sběrnou službu. Spouštíme projekt sběrné služby na trase ČR – Velká Británie.

2009

Soustředíme se na zvyšování kvality přeprav a odbornou připravenost řidičů spojenou s hospodárným provozem vozidel a ekonomikou jízdy. Cítíme, že to je recept na méně trnitý průchod ekonomickou krizí.

2008

Přibývají nám do flotily další tahače Volvo FH13. Prohlubujeme dlouhodobou spolupráci s našimi zákazníky na trasách mezi ČR a Velkou Británií, většina našich vozů je nasazena právě na této trase. Začínáme vykupovat a dovážet do ČR osobní vozy z anglických pojišťoven pro jejich další využití jako zdroje náhradních dílů.

2007

Rozšiřujeme a omlazujeme vozový park nákupem nových tahačů Volvo FH13 s motory emisní třídy EURO 5.

2006

Kupujeme chladírenské návěsy pro přepravy rychle zkazitelného zboží určeného na trasy ČR - E, I.

2005

Měníme právní formu podnikání ze sdružení fyzických osob na akciovou společnost Kohlman & Hašek. Kupujeme více tahačů s plachtovými meganávěsy. Začíná naše specializace na přepravy mezi ČR a Velkou Británií.

2000

K nově nakoupeným skříňovým vozům přibyly díky zahájení spolupráce se stěhovací společností Interdean vleky a tandemové přívěsy. Přepravujeme náklady po celé Evropě včetně Ruska, naší specializací je mezinárodní stěhování. Všechna vozidla jsme připojili na satelitní komunikační systém.

1998

Rozšiřujeme vozový park na 5 vozidel; začínáme jezdit mezinárodní dopravu.

1996

Začínáme podnikat ve vnitrostátní dopravě, ve vozovém parku máme dvě Avie.